author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


Anugerah Cemerlang 8Dv

Assalamualaikum :D 
Ingat tak post yg aku tulis pasal Hari Anugerah Cemerlang tu? Hari ni aku nk tulis pasal HAC tu :D 

Aku antara orang yg paling excited bila dapat tau yang HAC akan diadakan KHAS untuk darjah 6 batch 2011 SAHAJA. No one else but only us. Aku rasa macam senior sungguh waktu tu. HAHAHA. =_=" Aku antara org yg paling awai sampai...orang yg keempat kot? Hahaha semangat sungguh. Lepas aku sarapan, makin lama makin ramai yang sampai. Umairah, Nuha, Anis, Balkhis and ramai lagi! Aku tgk depa tu semua dah berlainan. Tampak muka lebih suciiii :D hahahaha. Memang rindu gila ar. Berpelukan x berhenti2. Hehehehe. 

Ni antara part of SKTA. Depa baru renovate tahun ni T___T sedih gila. Tahun lepas mmg bukan camni. Extremely different. Sekarang ni tudiaaaa T________T sedih gilaaaaaaa.

4 SEKAWAN ♥ Anis, Syima, Umairah, Nuha :D 

Pakat serbu Haziq abeh aihhh :P

Muka macam nak pi belasah orang ja .__. 

Photographer Adilah Rosli :p


:D

Tutti Frutti kat Village Mall ngan geng :D 4 perasa berbeza bersama 3 topping yang berbeza HAHA :D kenyang tahaaaap. 

HAHA.  8)

Muka takleh blah baca buku Lawak Kampus XD 
Masa ni kat Pizza Hut. Kami semua dh rancang nak meet up kat VM lepas HAC. Meja lelaki ngan perempuan asing. Kami kumpul seorang RM10 untuk bayaq. 8) Ada masa tu, waiter sampai mai antaq pizza kat meja kami. Tapi...tu bukan pizza yang kami order. Bila semua budak pompuan sedaq yang pizza tu bukan pizza kami, kami semua kalih kat budak lelaki gitau depa yang tu bukan pizza kami tapi....dah terlambat. Depa dah potong siap buh dalam pinggan lagi. Yang paling tak boleh blah Hakimi, dia dh siap habis makan sepotong pizza! Ya Allah. Luqman, Haziq ngan Syafiq lari tinggal Hakimi HAHA. last2, depa kena bayaq duit extra. HAHAHAHA . 

EHEM EHEM. 8Dv

Luqman dengan kamera Canon EOS 1100d. Bukan kamera dia pun, kamera Anis. XD 
(aku nk dslr tu. NAAAAAAK ;____;)

I may be careless and clumsy, but I still have friends who love me.
Sekarang nie, aku rindu depa sesangat T______T budak perempuan ja nahhh bukan senang nak jumpa. Sorang kat SAINA, sorang kat kepala batas, sorg alor setar. Aihhh -,- kan syok kalau ada Darjah 7 kat SKTA. Takyah pindah. 6 Arif/5Arif tetap jadi satu keluarga. Huhuhu :"( 

5 Arif masa suprise birthday party untuk Teacher Nurul :)

6 Arif masa nak amik keputusan UPSR :D haha muka aku ngan Syima memang xleh blah. 

cukup lah sampai sini. tangan aku pun dh penat menaip aihh. hehe assalamualaikum :)



- Miss Fantasies
Friday, July 6, 2012 (12:36 PM)

OLD | NEW