author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


Hate you :(

Assalam/annyeong!

Yeah, this is about, my 2 chingu that really really changed. WHY? WHY they're like that huh??

1st friend:(congratulation!)

1#:
Dia nie antara kawan2 aku yang terbaekk larhh... Top5.. hohoho! (kebanyakan cta nie last year pnya cta xD)
Sbnrnya, dia nie, ada kwn baek yg bernama __________ . Memang baek sgt2 lah diorang nie (well, pompuan2 k? ahahah)

Satu hari di last year:

Kwn baeknya, err, aku bg la nickname dia sng, Hyuna msuk satu kumpulan nie yg diketuai oleh.. Yuri (sorry! i'm kinda evil~ hoho :P)

Dia masuk pownn sbb.. nk taw rhsia geng diorang nie yg sangat2 diWANTED kat skola. Nak taw keja diorang ape?

Conteng dinding tandas sekolah.
Mencarot xtentu pasal.
Tumbuk org kat tandas (aku x psti yg nie btul ke x.. sbb cm gila je)

(TO KWON YURI SNSD - Unnie, I hope you will not misunderstanding coz I use your name. SORRRYYYY~~~!)

Then,Hyuna nie memang terpaksa nak buat sebab - Geng Yuri yang nak sangat2 dia jadi ahli diorang. Euww, sounds WEIRD!

&& Hyuna terpaksalah, demi kawan2 sejagat dia tue.(sian Hyuna T^T)

Yang si kawan baeknya nie, err... give nickname, Jessica! Dia nie sedey la nak mampus.. sbb kawan baek dia x berapa kawan ngn dia sgt dh.. jles pnya pasal.. :P

(one day at umah iffah)

Iffah: Weyh... Hyuna da berubah.. uhuk uhuk *xcries*
Aku: Tu la.. sdey gla *wktu nie bdo2 alang lgy ^^*
Tiffany(nickname for bdk yg haters aku tu :D): weyh.. kira skarang nie, kawan baek aku cuma ang NANI, IFFAH & ANIS ja... oke?

SEE?
Dia sendiri cakap cmtu &&, now, let's see.

Dia dpt sit ngn bdk dri kls sblah yg pndh dri kls sblah && msuk klas aku(awal taon nie)

Then, dia da lupa aku, Iffah && Hyuna yg dah kluar dri geng tu.

Sbnrnya, aku kinda marah jugak la ngan dia. Wae? Napa dia wat cm2 huh? Dia pegi mana2 yg jauh x gtau kami, gtau kawan 'baek' dia tu. Huh. Like I care. WHATEVER.

2nd friend:

Dia nie.. yeah, kinda gud to me.. =)) well, dia nie boy, not gurl oke xD! awal2 masuk skolah dulu, fuishh! hnsem gla cam spe tah yg Korea dlu (gtai suda.. aigoo2)

&& aku slalu kata dlm aty, "mamat tu, sah2 aku xdpat kawan ngan dia. Well, org cm dia nie, kwn ngn org2 yg kinda gud & pop kt klz ja.." ON MY OPINION! haha.

tp x sngka sgt2. dia antara kwan baek aku sjak.. aku & iffah kna tkr tmpt, kami duduk dekat jgk la ngn tempat dia. haha. dia slalu jgak senyum pelik kat aku, tp aku wat bdo ja kt dia. hihihi.

&&, dia nie plyboy tw! jgn xtw plak.. haha! dia nie memang bnyk FANS a.k.a peminat a.k.a kipas!~ kuang3.. =PP

then, beberapa mnggu aku knal dia, kmi pownn kinda kwn la.. haha.. mmg agak rpt, tp bkn couple or whtever..

tp, bnyk sgt kaum HAWA yg ska mngata dri blkang like:

Ish, kacau ja dia nie! aku nk usya dia pownn xleyy

gtai sgt aihh.. paan xckup ka??

Paan jgn disebut2 depan aku. bg pnmpar free bru tao. Paan tu is my gossip. sbnrnya, kmi nie kwn baek (dia duk blkg aku ja), ps2 bnyk larr tduh mcm2... aishh..

Oh && smbung blekk psl bdk td tuh.

Kami agak closed tahap 100000 class ja (means x rpt sgt), and then, kna ubh tmpt lg! tp kli nie.. kna duduk dekat2 jugak tempat.. hahaha~

Until this year [2011], we're still friends and gud friends.

Dia kena tkr kls ta0n nie so.. no more gurauan di dlm kls. gurauan bla hbis skola ja =))

&& skrg bulan March. By the way, aku sahkan sndiri - WE ARE NOT FRIENDS ANYMORE.

sbb apa?

sb dia sndiri yg wat oke. dia yg xlyan sgt dh bdk kls aku and ckp kurg ajar. eii. aku memang xleyy dgn bdk2 kurg ajar nie.

mungkin sbb bnyk yg mngata aku couple ngn dia, dia shy kot. ehh shy?! please larr, dlm kamus hidup dia xprnh ada SHY. playboy mungkin.^^

btw, hateee!

Salam malam,
Fatin Hanani<3
Thursday, March 17, 2011 (9:44 PM)

OLD | NEW