author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


~Third day, Fourth day~



Assalam/annyeonghaeseyo^^

Third day:

Msuk kelas pda pagi2 cam biasa...then, beratur kat perhimpunan...
Tapi, satu perkara telah berlaku!

Apaa?

Saya, Nuha, Ummil, Balkhis and Atiqah dipanggil untuk jaga barisan budak2 darjah 1. Mula2 takutt jugakk. Aisshh. Hehe.

"Angkat tangan. Jatuhkn," Haha...itulah suara2 pengawas yang kali pertama jaga barisan. Hehe. Saya jaga barisan kelas 1 Alim, kelas keempat. Budak2 lelaki. Adoii, comey2 smuanya. Tu kalau rasa x malu nak ja pi picit muka budak2 tu. Hehe.

Kemudian saya pegang tangan budak yang hadapan sekali, takut2 perhimpunan dituju, dia pi kantin. Hahahaa.

Selesai bawa budak2 tu, kenalah jaga barisan diorang. Aigoo. berterabur. Ustaz tengok semacam ja. AAAAA. Ustaz jangan marah saya!


Budak2 lelaki darjah 1 nie memang senang nak jaga. Wat salah, tegur sekali ja, dh diam. HAHA. Good boy^^

Kalau perempuan...diorang cakap x brapa dengar cakap...hehe...lucky jaga bdk2 lelaki... hehe

Jaga barisan pun senang. Aishhh. Rasa cam nak gigit2 ja. Hehe

Petang tu pownn cam besa ja. Mama xda mesyuarat, baliklah awal ! yay!

Fourth day:

Oh yeah. Pagi nie kena jaga budak2 darjah 1 jugak. Haii...naib pngws . Kau nak, watlah kerja. Tahun 6, form 1. Hehehe.

Hari nie jaga kelas 1 Amal, kelas ketiga. Budak yang beratur last tu comel je, tapi tangan bawak masuk dalam poket, x dengar apa cikgu cakap. Haii. Budak nie mmg nak kena. Dh 3 kali nasihat. Xpa2, sabar. Pengawas kena rileks (prasannya) . Hehe. Pengawas kena..apa ya?ntah. HAHA.

Masa nak masuk kelas paling lawak. Budak2 1 Alim, orang suruh angkat tangan je,dia pegi jalan terus. Nasib baik tahan. FUh! Pas2 masa jalan duk wat lambat2. Hahaha..

Humm. Ahad nie ada watikah pelantikan. Kena pergi ke pentas. Ah! Berdebar (berdebar la sgt) pas2 nanti ada jugak pemilihan ketua pengawas n penolong ketua pengawas. AAA! Sapa la plakk? Dh la tahun nie drjah 6. Lelaki...rsa2nya Anuar. Perempuan..Balkhis ngan Nuha. Humm.. hwaiting! :D

Setakat nie jelah ye.

Salam,

Fatin Hanani @ MinHana
Thursday, January 6, 2011 (10:33 PM)

OLD | NEW