author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


My chingu!!!~



Salam/annyeong^^

Fuh.. mlm nie..nseb baek ada time gkk nk tlis wlaupun sbnrnya skit ja msa.. hehe..

PART 1.

~My chingu, ******

=> Humm.. perkata nie, saya bru tau dlm 5 jam lps kot.. kwn saya kt fb online, saya tgur lahh:

Me: Key tgh dok sblah akuhh^^
******: umm... nie bkn ******... nie kazen dyerr.. xtw ker dyerr xleyy on??
Me: Tw.. tp slalunya hjung mnggu dia on
******: Ouh..kirenyerr tw lerr dyerr skunk kt hospital? (ckp KL tuh.. aku ttp kedah..hihi~)
Me: Laa.. xtw pownn..biaq btoi??Npa?
******: Kn klw x..dia operate bln8 nie..kn?Tw kn psl dsease dy kn?Tp,hri ahd lps dia pngsn kt skola..doc ckp kna operte scptnya...so, smlm dy dh oprete..keptusannyerr... (dia nie ada ketumbuhan kt kepala..xslh la)
Me: Kputusannya?Jgn la wt org sspen
******: Keputusannyer...kita kna tnggu mlm nie..dia kna sdar mlm nie jgkk...
Me: Skrg dia koma la kn?
******: Yep..

Bru je nk blz bnda len, kazen dia dh off..huhuw..
BACK TO THE TITTLE.
Wait. Wait.
Kwnku da oprte?
Allah!Siannya dia!!!
Dia bru 12 tahun.
Dia ada impian yg dia tringin sgt2 wat.
Iaitu jmpa Key SHINee.
Dia kta, nti dia nk pgi Korea with her omma. Nak jmpa Key.

And..kptusannya mlm nie (27/1/2011)
Saya sndiri pownn xtw kputusannya apa..:(

Sbelum dia pegi, saya nk gtw beberapa perkra kt dia,klu dia leyy bkk nk suh diabca lerr

1st: weyh.. tol ka nie ***?Klu ang xda, spa nk chat ngn aku kt fb? Cmna aku nk cta gi kt ang psl bdk2 skola aku??Humm... xbes arr ang xda..

2nd: aku nk p umh ang gi.. umh ang kn lwa~~blik ang mmg tersgt lwa bgi aku!~ nti,klu aku pi umh iffah lg, aku bwk kucing aku,key oke?biaq ang bersin2..pdn muka XP

3rd: Humm...nie the last.. weyh, aku tw.. kwn baek ang nabilah ngn spa tah..kn? ermm.. aku tw,aku xda dlm list, tp, aku rsa syok bla kwn ngn ang.. ang bknnya jnis merajuk sgt..kdg2 ang blurr.. hihi..kita sma2 blurr la..kn? Tapi, klu list aku, rsanya ang no 3 or 4 (1st iffah, 2nd anis) .. arghh! nothin' to say! juz that! oke .. annyeong..

Urmm.. tu ja la ntuk entry nie..skrg da pkul 12.00 lbih.. pgi2 2syn plkk,ps2 esok unnie blik!Aigoo!~Okay, annyeong everybody!~

Salam,
MinaSHINee^^
Thursday, January 27, 2011 (10:45 PM)

OLD | NEW