author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


~ Mianhae Kim !



Assalamualaikum/annyeonghaeseyo^^

Mianhae Kim! Kim... mianhaeyoo! Nuna x sengaja tersepitkan ekor Kim kat pintu td!!!


Kim. Kim MInhosshi. Seekor kucing yang comel, bulunya oren lebat. Aigoo. COmel2. Hihii.


Sbenarnya pagi tadi, masa nak bagi kucing2 makan, nak tutup pintu dapur. Pas2 terdengar kucing jerit,

"Miauuuuuuuuuuuu meowwwwww!!!!!!!"

AAAAAA! Tuannya nie terkejut beruk dengar kucing jerit. Dh la tu, kalahkan cina yg opera tu.

"Kim! Kim!" Ahh. KIm dh mula jauhi saya.Sedihnya. Abang saya yg dlm blik pownn terkejut. AHAHA. jeritan penyanyi SHINee, KimJonghyun. Ley menggantikan dia tu. Hehe ;)

"Apa yg terjadi?"

"Ekor Kim tersepit,"

Huhuw. Seharian Kim menjauhi saya. Sedihnya. Mai dekat, lari,mai dekat, lari sehinggalah...

12.00 a.m.

"HUh. Mama, Kim merajuk ngan Nani,"

"Npa?" Mama tanya

"Sbb td ekor dia tersepit...huhu sdeynya."


Pas2 si boyot tu dtg. Hehe. Serang dia!! Yeay, x lari dh. Kim, mianhaeyo.

Hehe..KIm, jom mandi~!

Saya dengan segera, ambil kain buruk 2 helai, ambil syampu kucing, mndikannya! Heeee.

Kim mmg sangat takut dengan air. Tapi, demi mengekalkan kecomelannya, kami bagi 2 kali seminggu. Tapi Kim dh lma x mndi. Woohoo. Padan muka. Merajuk, itulah pdahnya. HAHAHA.

Masa diberi hanyalah 4 minit. Waaaa. Mmmg pyah nak bagi dia mandi tau! Bila mandi, dia akan buat:

1) Meraung sekuat hatinya
2) Menarik objek apapun yang terdekat
3) Akan keluarkan kukunya yang kononnya tajam

Fuh. Kucing mmg pyah bagi mandi. Liat betul HUHUUHU. Xpa, letih2 pn, kucinglah peneman ketika unnie n hyung xde. Sdeyy... ;(

Sbenarnya ada lagi kucing lain. Nama2 nya ialah::

1) Cikiey (21 tahun setengah)
2) Kim Kibum - Key (7 tahun setengah)
3) Kim Junsu (7 tahun setengah)

Orang cakap... kucing nie..setahun manusia, 7 tahun kucing. Betul ke?? HUmm..sma2 lah berfikir.

Lepas bagi mandi, saya lapkan badannya dengan dua helai kain buruk pas2 lilit kat badan dia. Then usung dia ke sana ke mari. hAHA. senyap pun dia. Alhamdulillah.

Baru je tadi, panggil dia, terus berlari2 anak datang. AAAA. You're SO adorable. Your face like MINHO. So I put your name MINHO. HAHAHA.

KIm nie suka jilat2. Kalau kita manjakan dia, dan pegang dia dkat2 dengan muka, nanti dia jilat. HAHA.

Kim jugak suka gadow. Haha. Saya harap dia jadi ketua kucing nanti kat taman nie. Hehe.

Aarhh. Malas suda mau tulis pnjg2.

Salam,

Fatin Hanani @ MinHana ;)
Saturday, January 8, 2011 (11:31 AM)

OLD | NEW