author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


-Miss You Guys-

Salam/annyeonghaeseyo^^

Aigoo... skola dh nk buka...

Kepada Anis Farina, Iffah Syahirah, Umairah n Najah, miss u all~!!

Aku harap kita dpat jumpa 2/1/2011 ataupun 3/1/2011~!!

Heee.

















Anis and Iffah, oh, bogoshipda. (i miss u)

ZzzzzZ.

To Iffah:

Oitt budakk...hwaiting for next year... klu hri pertama skola, aku dtg awl, aku serve tmpt kt ang, oke? :D tp klu ang dtg dlu... ang serve ntuk aku k... dok tgh... kt bwh kipas ya.. :PP

To Anis:

Oitt... thun dpn ang nak duk ngan aku ka ngan Najah..?? Aku rsa mesti ang duk ngan Najah.. TT^TT... sbb aku kna duk ngan Iffah... chingu, Ahad nie (2/1/2011) dtg skla awl ya.. ley smbg.. ley cubit2 pipi ang yg tembam tu... ley... ang ley tgk bju PENGAWAS aku!!! heee. Bogoshipda.

To Key (Syeera):

Wei.. slmat bersekolah! Tahun dpan kita bermsej ja la.. TT^TT (lol) haha! go0d luck key! hwaitiing!

and, i'll keep ur secret... kyaa~ haha

Yeah. Tu ja.

Salam malam,
Hanani always happy and sad *hahaha lol)


Wednesday, December 29, 2010 (9:09 PM)

OLD | NEW