author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


korean??

Salam , berjumpa lgi. Sihatt2 hrapnya ya. Unnie kedua saya kata, kat blog tu, xpayah lah nk tulis k0rea2 nie. Saya nk jgak!! Saya nk cita psal SHINee.












This is SHINee . Dri kanan, Kim Kibum (Key), Choi Minho (MInho), KIm Jonghyun (Jonghyun), Lee Taemin (Taemin) , Lee Jinki (Onew)

Fuh! Saya mmg mnat giler30x SHINee nie! Walaupun Korea slalu dilabel sbagai negara yg orangnya ska bunuh diri (?) tpi, saya ya
kin 100% , bahawa, ahli SHINee n SuJu xkan bunuh diri!! Ku berpegang teguh pada janjiku!











Nie plak Super Junior yg diminati org ramai (gila2 rmaii peminat!!) Dri kiri atas,
Kangin, Kyuhyun, Heechul, Sungmin, Yesung, Siwon
(Dri bwah kiri) Kibum (kot..), Hangkyung, Eunhyuk, Donghae, Leeteuk, Ryeowook, Shindong.

This is world 0f SuJu!! Donghae dikatak
an paling popular di Asia. Betulkah? Rmaii kawan saya yg mnat Donghae. Saya, still Eunhyuk laa.. Fighting, Eunhyuk!!


















Nie diantara pengarang buah jantungku! Namanya Kim Kibum ataupun Key. Almighty Key!! Jangan salah faham pasal baby tu. Tu baby yg dya jga masa SHINee Hello Bab
y.. Dya sgt comeii!! Sbb tulah Anis Syaheera ska sgt kat Key nie... Hehe (jgn mrah aku, Key!!)




Dya nie plak.. namanya Kim Jonghyun. Panggil Jonghyun or Bling bling Jonghyun!! Umur nya.. lupa, n rasanya ada gosip 0r btul yg dya nie kapel ngan artis nma (x tau)..!! Siannya Izyan Alwani.. dya mnat sgt kat Jonghyun.. mianhae, Jonghyun.. hahaha..!!














Oppa!! Nie yg saya pling mnat gila2! Choi Minho!! Saranghae you, oppa!!
Surely, saya mmg ska sgt2 minho !! X leh sehari x tatap muka dya dlam lgu Hello. Comey gila!
Tatap muka dya seharian , dpat lupakan masalahku!!

Minho, npa hg hensem sgt??
Hehehe... :D










Lee JInki? Ya, atau lbih tepat 0new. 0new, leader SHINee. Dya takut pada bayi sbb nya dya pnah jatuhkn bayi dlu. Sbb tulah dalam SHINee Hello Baby, dya x pgg Yoogeun sgt, kan?? Hahaha... tulah secretnya yg sbenar2nya... :)














Taemin, atau Lee Taemin. LEad dancer, pling kecil dalam SHINee (kalau kat MAlaysia tgh amik SPM!!)
Mungkin kat Korea ada SPM. Ada x? Kalau ada, apa maknanya? Ntahlah. Saya pun x tahu. Terserah pda org Korea. Umurnya 18 thn (kot... x ingt la..) Comey jgak, tpi x lehh laa lwan Minhosshi. Kan? Hehehe.. sori, Taemin. X bermaksud nk mengata.. :P












Yeah, that's all about Korean. Tu yg aku pling pling pling pling mnat skali yg Korea pnya..!!

Annyeong readers! Jmpa len kali ya :D !!

Salam sayang,
HanaMinhosshi <3












Thursday, November 4, 2010 (9:58 AM)

OLD | NEW