author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


my besday....

Salam pembaca blog! Kini saya kembali lagi! Mungkin nie kali terakhir saya tulis kat Windows Live Journal nie. Kakak saya kan dh keja, xleh gna laptop dia sbb dia kat KL. Nnti kat dashboard kembali! Huhu…

PAda tanggal 10 0ktober 2010 ini, saengil chuka haeyo kepada saya! ya, hari nie hari jadi saya!! Tpi, saya demam ... huhuuuu... saya berusaha jgak ntuk dtg ke skolah tpi sekejap je. Sbb sejuk sangat. Lpas tu saya balik ke umah, hadap tv. Rancangan? Owh,... dh tentu Kim Takgu yg ulangan pnya!

Lpas tu saya kna pegi ke Lunas, Kulim sbb nk tgk kilang apaa ntah .. =_= Pinggan, ya? Dhlah cri jln punn sesat, adooii.. saya jdi mangsa. Kna tunggu 2 jam. Huhuhu... Masa ltk pinggan2 tu, mmg dh xleh masukk.. Sng, bli kilang tuu terus laa... ! :P

Iffah ada bgi hadiah. Saya bkak dan mendapati hadiahnya ialah .. buku scrap ngan diary yg comei.. ! kamsahamida! Kalau kat fb, 26 org kot hntr kat wall.. Happy birthday la, saengil chukahae la, apa la...

Ya, bye bye ye.. saya dh batuk2 nie. Kamsahamida!

Friday, October 8, 2010 (11:39 AM)

OLD | NEW