author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


annyeong..!! i'm back!

Keputusanku... ( UPTL )
Annyeong readers!

Sori sbb lma menghilang.. saya agak sibuk kebelakangan nie dgn peperiksaan.. dgn titik peluh usaha saya, nielah saya dpat:

Pemahaman:93%
Penulisan:88%
Science: 86%
Mathematics:90%
English:78%

Gred: 4A1B
Keseluruhan MArkah: 435
Peratus: 87%
KEdudukan: 7/44

ITulah keputusan saya. Cikgu Nurul kata keputusan ini x tepat lagi kerana ada kesilapan. Khairil jatuh .. !! no 2 !! Hbis kau ! Hahaha =D

Al- fatihah...
PAda 23 Oktober yg lalu, tok kesayangan saya, meninggal di Batu Feringghi, Pulau Pinang. Al- fatihah kepada tok saya, Hatijah binti Hassan..
Tengahari tdi saya pergi melawat ke kubur tok saya ntuk membacakan yasin. KAmi jga baca ntuk tok wan , arwah kakak abah n ntah la,.. bnyk...

PAda hari Jumaat (hri ni 29 0ktober) ini jga, ayah kwn saya, Nur Syarafana n Mohd Syahmi, meninggal kerana .. (sakit pa tah lupa la) pgi tdi. Al-fatihah kepadanya...

bersama kita selamanya.. ^^


PAda hri Selasa lpas (26 0ktober) saya lgi skali menyertai rombongan ke umh Iffah. Kali ini saya sahaja kerana Anis ada hal. Kmi mkn2 dahulu. Pas2 kami main LIFE . KEmudian kami berasa bosan , lalu membuat keputusan ntuk pergi ke umh Umairah. Umhnya agak jauh, maklumlah jln kaki , kan?? Haha.. sampai di umhnya, kami jerit,
"Umairah.. oo... Umairah!! Assalamualaikum!!"
"Ya,ya, sekejap," Umairah menjawab.
hahaha... bila kmi masuk, kami agak gerun ngan bibiknya tu. Ish, nk mkn penyepak aku, ya?? haha, kn skarang Indonesia ganyang Malaysia..
Kemudian, kami pergi semula ke umh Iffah. SAya menaiki basikal Umairah manakala dua org tu.. jalan kaki ye beb! H0h0!
Sampai di umh Iffah...
Sembang2 dahulu. X sah ye best fwenz x gossip2... hehehe..
Lpas tu, kami merasa MEE UDANG mak Iffah. Fuh , sdapp! Tpi, x hbis pun.. hak3.. Leh plak kami, sambil duk mkn msih beersembang. Hahaha...
Lpas tu , kami naik atas. Dgr org tkn loceng. Ring Ding Dong! Hahaha.. Rupanya, paksu Iffah iaitu Syafify (?) dtg. Juz sat. X sampai lima minit.
Kmi men facebook. Sempat jgak gossip! Mmg kaki gossip! Hak2.. ^^
Setengah jam kemudian, mak saya datang. Berpisahlah saya dgn bff.. Seterusnya, makan2 di Pizza Hut!

Kehilangannya? Whatever!

Best Friend F0reverku, Noor Hashimah or, Syima, napa dh berubah..? Saya, Iffah, Anis n Umairah rsa kecewa yg teramat sgt ngan kau..napa masuk geng Arryssa? Da tau kn, geng nie, ada masalah kn? Huhuhu... skarang pun da x rapat.
Ceritanya...
Syima ditawarkn masuk geng Arryssa oleh Ain. Dia bgi syarat antaranya (juz yg ingt)::

1. Jgn gedik (ampa ler!!)
2. Jgn rapat ngan bdk lelaki
3. Jgn rapat ngan bdk koridor (so..?)
4. Ikut ckp kami
5. Rehat ngan kami
n segala2nya lah!! Gedik, kan? Wekk, bgi syarat belambakk,, juz want to give a sepakk terajang,,,,


Skarang dia dh kuar drpd geng tu tpi dia ttp kecewakn kami. Umairah kta kt dia mcm2 kat dia. Skarang ,, kalau saya ckp ngan Qimi , sure dia tgk .. ska hati aku la nk ckp ngan dia ke takk, sibukk jaa ,,


~~ END ~~
Friday, October 29, 2010 (8:41 PM)

OLD | NEW