author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


Cinta Bdk2 Sekolah Rendah

Salam... kali nie saya bahasakan diri sbagai 'saya'. bkn apa, saya saja ja mls nk gnakan perkataan 'aku' nie. Okey, kita teruskan dgn tajuk saya iaitu 'cinta bdk2 sekolah rendah'.

Maklumlah, saya nie kan msih kecil. Jdi, saya tau lah psl cinta bdk2 skolah saya. Mmg hot sungguh.

Bdk2 koridor utara mmg ckup popular. Saya pun hairan, adakah hebat sgt mengalahkan Minho? Rasanya x mungkin. Minho ckup hensem. Koridor Utara ataupun Northern Coridor diambil dri beberapa buah negeri seperti Kedah, Penang dan mungkin jugak Perak.

Ada seorang bdk ini (nmanya x leh diberitahu) dikejar oleh bdk2 perempuan klas C iaitu kelas Amal Sekolah Kebangsaan Tasek Apong. Seorang bdk perempuan nie kapel ngan dia. Pas2, satu klas kmi (5 Arif) digemparkan dhn berita tu. Tpi, wat bdk yg xde kaitan, x ambil tau pun. Sapa nk kisah kalau dia yg kna? Kalau kita sendiri, xpelah jgak. Pas2, bdk pompuan nie ada lgi sorang dia kapel. Bdk klas sebelah saya la. Mereka nie x tau perangai sebenar bdk pompuan tu sbb bru dtg skolah tu. Saya pun sama, bru pindah tpi bley je saya tahu, sbbnya friends saya yg gtau.

Pas2, pompuan tu mntk clash. Dia yg x fhm apa, terima ja. Saya tanya dia psl bdk pompuan tu, pas2 dia kata
"Dia mntk kapel, dia mntk clash.Teruk pnya pompuan!" Dia btul2 mrh waktu saya tnya dia tu. Pas2, bila pompuan tu dh clash dgn yg dia pilih tu, dia pegi kt bdk tu and mntk kapel blik. Dah pastinya, bdk lelaki tu x trima. Dia mntk kapel, dia mntk clash, dia mntk kapel blik. Buruk siku! Haha...

Itu antaranya. Maklumlah, bdk tu stailnya plik sket. Yg saya tau serba sedikit ttgnya lah. Slalunya, org kapel lama2 kan? Adalah dlm... 3 thn mungkin... tpi, bdk2 skolah rendah tu yg the very very singkat is ... seminggu. Pling lama thn, adalah dlm 5 bln je. Mmg ckup singkat.

Tu je lah yg saya nk ckpkan ttg Cinta bdk2 Sekolah Rendah nie. Slmt Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir dan Batin!
Thursday, September 9, 2010 (8:06 AM)

OLD | NEW