author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


jamuan raya…

Esok lah harinya. Esok bakal diadakan jamuan hari raya di Sekolah Kebangsaan Tasek Apong! Woaa!! Nielah kali pertama saya akn menyambut di SK Tasek Apong. Kan saya bersekolah di Sekolah Kebangsaan Khir Johari dahulu?

Hehehe…

Apa? Sk Tasek Apong akn lawan kalam jamie? Mestinya Sk Khir Johari lawan jugak! Dikir barat! Pun sama cuma KJ takde dikir barat. Nasyid ada la.

Saya penah masuk kalam jamaie dri darjah 2 hingga darjah 4. Mmg best, cuma cabarannya pyh. Masa darjah 4, saya lawan dri peringkat daerah n negeri. Dua-dua dpat no. 1. Mmg best! Masa peringkat daerah, mmg saya agk lupa tpi ttp dpat no.1. Hehehe… bangga kat  bekas guru besar! Masa yang peringkat negeri, mmg the best saya buat!

Saya ada harapan nak dpat pegi ke peringkat kebangsaaan n dpat masuk tv tpi.. x dapat sbb akhir thn. Hmpir sahaja!! Huhuhuu…, nsib baik kenangan di Khir Johari masih terpahat….,

Tuesday, September 28, 2010 (10:41 PM)

OLD | NEW