author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


All my BFF!!




Kali nie saya nk ceritakan BFF saya..
Okey.....?

hehehehe...

Carta:

(KEdudukan)

1: Iffah

Dia nie baik sgt ngan saya. Mukanya pun comel jgaklah. (aku bodek) kami nie mmg kwn baik. walaupun bru 9 bln kmi duaorang berkawan.


ha, nielah gmbr saya ngan dia waktu kokurikulum Persatuan Puteri Islam.


Dri kiri, saya (nani), Iffah.

Nama sebenar dia ialah Nur Iffah Syahirah binti Mohd Fadzil

Satu klas ngan saya, sebelah menyebelah sahaja. Slalu ja kami dua berkepit2. Haha.. :D



Carta:
1: Iffah
2: Anis
3: Ika
4: Syazalia
5: Aina Aisyah
6:Siti Nuraina




Yg kedua plak si Anis. Dia nie dlu musuh saya. Dia ngan geng dia la. Actually, geng dia hasut dia benci kt saya. Dia yg tak tau apa, ikut ja la sbb dia dh kwn ngan geng2 dia tu dri darjah 1. Mmg la dia pecaya 100%.
Nama sebenar dia ialah Anis Nurfarina. Dlm facebook plak Anis Datsuki (Saya Kim Hana Junsu. Hehehe :P)

Satu hari, dia dituduh mengejek n kemudian tolak kwn dia. Padahal, kwn dia tu yg tolak dlu n kena papan hitam. Kt kuku dia msk kayu apa ntah la.. pas2 dia bru sedr yg geng dia tu kwl dia
... n dia kwn ngan saya.

Sori xde gmbr... hehe

Ika
Yg ketiga, Ika. Ika nie kwn surau saya. kami nie slalu berjumpa kalau kt surau tambah2 waktu tarawih lpas. Satu perkara saya x thn ngan dia adalah dia ska kacau org smayang. Lpas saya smayang, saya akan belasah dia ckup2 ngan Aina Aisyah.

Nie gmbrnya, saya akan berikan serba sedikit tentangnya.

Nama penuhnya, Zulaikha binti Zulmantri. She is not my neighbours, but we're friends. Dia kwn saya, tpi bkn jiran saya. kami kerap berjmpa kt surau ja. Dia penah dtg ke umh saya ntuk menyambut hari raya.

muka dia nie comeyy ja, kan?? thn nie, dia x dpt nk raya sbb dia dmm... sian... :(
Dia nie murid sekolah SK Petani Jaya,,...









Kemudian, Syazalia. Syazalia nie muda setahun dripd saya. Kecik, molek ja dia nie.. saya xde gmbr dia... Dia nie pakar dlm men batu selambut, tpi kdg2 dia kalah ngan saya yg x expert langsung nie. Hahaha :D
Dia nie ssh sket nk merajuk. Dia dikira matang la. Kdg2 dia ska prasan sendiri.. cam miss world la kaann.... nama penuh dia Syazalia binti Sukiman. Dia nie skolah kt Sk Sungai PAsir KEcil.


Pas2, Aina Aisyah. Nama dia nie Aina Aisyah Natasha (fuh mak dia sumbat hbis nma).Dia nie pelajar SK Petani Jaya jgak la. Sama klas ngan Ika. Saya ckup bengang ngan Ika sbb Ika kata Aina Aisyah nie benci saya padahal, dia tkut ngan saya sbb muka grg. Dia kta saya penah jeling kt dia. Dia yg x tau apa, terkejut. Rupanya, Ika salah berita. Saya trik telinga dia puas2.
Aina Aisyah nie seorang yg baik. Pandai. (besalah org pkai spek mmg la pandai) . Pas2, dia nie smayang khusyuk jgak la. Saya penah smayang sbelah dia. Khusyuk btul. Tpi, bila Ika kacau dia, dia akn naik angin. Dia ank pompuan tunggal, adik-beradik dia suma lelaki. Huhu...


Last skali Aina jgak. Kali nie Siti Nuraina. Panggil dia Aina ja. Dia tua sethn dripd saya. Dia lbih kecik dri saya.Pendek ckit dri saya. Dia nie garang ngan Ika. Tpi org len dia baik2 ja. Npa, yaa??


Tulah sahaja psl BFF saya. Saya hrp kita berjmpa di post yg len plak... Bye2!! <3>

Labels:

Friday, September 10, 2010 (7:12 PM)

OLD | NEW