author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


The W0rLd Of SuJu!!












Nie jugak salah satu artis korea yg aku ska sbb muka dia comel sangat. aku rasa cam nak picit2 ja pipi dia nie c0z s00 cute!! ahaks.. relax.. aku xkan gila coz korea je... gilakan mamat2 hensem kt sana ada aa. Haha! Namanya Kyuhyun...













Nie no. 2 dlm senarai k-pop aku. dia dh naik meningkat 80% dri 20%. Dri no. 9 naik no. 2. Dia n yg atas tu ahli Super Junior. Yg nie namanya Eunyhuk. Dia rapper dlm kumpulan tue. Everyone like his gyeopta face. Huhuhuhu...













Wahh! Yg nie plak namanya Choi Siwon. Dia mempunyai senyuman yg sgt manis. Semanis coklat...
Dia nie ahli SuJu jgaklah.. suma ahli2 SuJu ensem... cpat! yg mna satu nk pilih?! Mari-mari! Lelaki hensem!!













Yg nie plak namanya Heechul. Aku rasa, dialah pling diminati oleh fans mereka (E.L.F) Aku pun x tau napa. Mungkin sbb kehensamannya terbatas. Entahlah.. janji dia suju.. aku dh berpuas hati...

















Yg nie namanya Yesung. Gyeopta btul bila dipandang.
Dia penah menyanyikan lgu untuk bita 'Cinderella Sister'
iaitu 'It has to be you'. Lagu2 dia yg len aku x tau la. hehehe.. aku bknnya kipas-susah-mati depa nie pun...


Oklah...kita berhenti dlu ye.. nanti aku akan sambung lagi ahli2 SuJu nie ya... Anyonghaesyeo!




Saturday, August 28, 2010 (3:09 PM)

OLD | NEW