author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


My SibLiNgS...

Nie adik-beradik aku.. aku ada 6 adik beradik..Pertama,

abang aku bernama Mohd Hakimi Hafidz.KEdua, kak aku yg pakai tudung ungu tu. Safina Salim. Ketiga, kak aku bernama Intan Nursafirah. Yg tudung hitam tu. Keempat,Mohd Kamel Hafidz. Kelima, abg aku iaitu Mohd Hazrat Hafidz. Yg pakai baju oren tu. And the last one is.. who? of course me.. hahaha.. Nama aku Nur Fatin Hanani.

(Yg tgh pakai tudung coklat) Maybe kalau ada yg x kenal aku, terkejut coz aku bru 11 thn sbenarnya. Hoohohoho..

this is just my hobby.. not so secret... hahha...hobi melayari internet.. facebook (Kim Hana Junsu), yahoo messenger and this blogger... haha...





Nie masa kat MRSM Kulim, Kedah.















At: Melaka

With: Mohd Hakimi Hafidz (kanan sekali) Aku,Mohd Kamel Hafidz, Safina Salim, Intan Safirah, Mohd Hazrat Hafidz dan Salim Saleh (abah)






That's all about my family. I very love my family. Saranghae!



Saturday, August 28, 2010 (7:50 AM)

OLD | NEW