author love stuffies affies
hello! hana | 13 y.o | malaysian | kpopers
tumblrfacebooktwitter
+ FollowHome


Sambungan yaa...

Kali ni saya nk tulis lgi pasal kwn2 saya.... campur dgn sk0lah tasek apong and sk khir johari...

Friends (Girls)

Dear Ummil,
Bagi aku, kau ni orang yg sungguh baik.. Baik hati, x penah aku tgk kau ni mrahkan org.. kau ni dikira baik hati.. kau pandai dlm matapelajaran sains... aku harap dgn kepandaian kau dlm sains, kau akn menjadi seorang saintis... amin..

Dear Atiqah,
Kau bdk pompuan yg lwak bgi aku..percakapan kau tulah yg membuatkan aku slalu nk ketawa.. tima kasih kerana berbakti kpd aku...

Dear Nadia (sk khir johari),
Kau ni org yg mementingkan persahabatan.. ada kalanya kau ni bimbangkan aku di sk0lah bru... tima kasih..

Dear Athirah (sk khir johari),
Athirah... kaulah yg mengajar aku pasal selok belok fb.. kau ni mulut bising, tpi baik hati... aku harap agar tembam slalu berada dlm keadaan sihat...

Dear Amirah (sk khir johari),
Amirah.. kaulah yg plg menjaga tutur kata dlm geng kita.. walaupun kau rapat dgn sharifah slalu, tpi kau ttp kwn ngan aku, x kira susah sng... tima kasih, amirah...

Dear Sharifah (sk khir johari),
Sharifah... kaulah yg plg pendiam dlm geng kita... kau rapat ngan amirah... tpi kita ttp bersahabat, kn?

Dear Nazira (sk khir johari),
Nazira, kaulah kwn yg plg ikhlas kwn ngan aku... aku ingat lgi waktu aku kna dk ngan kau waktu darjah 3.. kau pakai tudung sebelum rehat, tpi lps rehat.. hbs tinggal rambut ja... hahaha... tima kasih, Nazira...

Dear Faizah (sk khir johari),
Faizah.. kaulah kwn aku yg plg rapat waktu darjah 3... aku menyukai kau dgn mimik muka yg comel dan manja.. tpi, persahabatan kita hnya bertahan ntuk setahun waktu tu.. tpi, aku harap kita ttp akn berhubung..... thanks..

Dear Hannah ( sk khir johari),
Hannah... aku tahu, kita hnya sempat berkawan ntuk 8 bulan.. tpi aku x penah rasa menyesal sbb kau ttp sebahagian drpd hidup aku... thanks 4 everything..

Dear Awatif (sk khir johari),
Awatif.. kau seperti kakak yg menjaga aku di sk0lah,... kau memahami diri aku, aku memahami diri kau... huhuu.... maafkan salah silap aku, awatif...

Dear Umairah,
Kau adalah pengawas yg bertanggungjawab, baik dan cakap bnyk.. kadang2 kau ni baik, kdg2 aku takut ngan kau.. hehehe... apa yg penting, kita ttp bersahabat...

Dear Syima,
Kaulah yg plg bnyk berceloteh walaupun bru beberapa bln kau dtg ke sk0lah ni... hahaha... pnt aku mendengar segala cita kau.. dri cni, ke ctu.. haiii... mmg bnyk ckplah... tpi, kata2 kau tu ikhlas... terima kasih...

Dear Fatin,
Kau ni seorang yg garang.. kdg2 aku ingat kau ni makcik... hehehe....jgn mrh.. kdg2 kau ni akn mrhkan bdk2 koridor... tpi, kau ni baik.. thank...



Friends (Boys)

Nadzrin,
Kaulah bdk koridor yg plg rapat aku penah kwn.. ada kalanya aku tolong kau, kau tolong aku... aku ingat lgi, aku penah mintak tolong kau.. kau tahu sendirilah perkara tu, kn? pas2, aku plk yg tolong kau.. bgi aku, kaulah kwn lelaki yg baik selain drpd Nash ngan Farhan.. thanks yaa...

Zuhairi,
Kau ni murid yg pendiam, tpi lawak.. cena tu?? hehe... maksudnya, disebalik diam kau tu, ada jugak sifat yg x dijangka... cam sora hg yg cam kartun tu.. bila kau dengar kau sebut nama aku "Hanani," tu, aku mmg n tergelak sgt.. muka aku dh naik merah sbb gelakkan kau.. haha...

Aliff Zuhair,
Kdg2 aku rasa kau ni mmg sungguh annoying.. kau ska mengejek aku ngan Farhan, Iffah plk ngan Nash.. aku mmg geram sgt dgn kau.. Aku pun penah bgi hukuman kt kau sbb ngejek aku.. hukumannya, ketuk ketampi 10 kali dpn Nash! hahaha!! tpi kau x brani... jdi kau pi ketuk ketampi kt tempat len ngan Amin... aku ingat lgi...

Amin,
Kau ni dikategorikan dlm bdk koridor yg kurang ajar.. hari tu aku ada bgi hukuman jugak kt kau.. apa ya? haa!! mengaku yg kau bersalah atas bas koridor, btul kot.. huhuu...tpi xpalah, aku maafkan kau.. (dgn sora yg malas..)

Ilham (sk khir johari),
Kau ni mmg si perepot.. apa2 ja khabar bru, kaulah org pertama gitau aku... apa2 ja, gitau.. aish... tpi ak x marahkan hg..

Effie (sk khir johari),
Sebenarnya aku mls nk tulis pasal kau.. tpi, aku tulis ja la sbb kau ni sebahagian hidup aku iaitu kwn aku kt kj dlu. kdg2 kau ni baik, kdg2 teruk.. mmg aku x dpt agk perangai kau..

Demikian habislah yaa.. saya sudah penat menaip... bye2.!!
Sunday, July 11, 2010 (11:31 PM)

OLD | NEW